головна       про інститут       новини       каталог       форум       книга відгуків       довідка




ПРО НАШ ІНСТИТУТ


1. Інститут навчальної літератури створено постановою Кабінету міністрів України "Про вдосконалення роботи із забезпечення учнів і студентів навчальних закладів підручниками та посібниками" від 28.08.2003 року №1378 як державну наукову установу, підпорядковану Міністерству освіти та науки України.

Див. Статут Інституту



2. Мета створення Інституту:

- забезпечення в Україні своєчасного розроблення, видання, придбання підручників і методичної літератури нового покоління та доставки її до навчальних закладів;

- виконання науково-дослідних робіт щодо підручників і навчальних посібників та наукових критеріїв їх оцінки;

- здійснення фундаментальних та прикладних наукових досліджень;

- сприяння поширенню відповідних наукових знань про навчальну літературу;

- підвищення кваліфікації працівників видавництв та науково-педагогічних працівників, які готують підручники та іншу навчальну літературу.



3. Директор ІнститутуКасьянов Георгій Володимирович


4. Структура Інституту. Коротка характеристика роботи відділів

- науково-методичний відділ

- науково-бібліографічний відділ

- відділ інформаційних технологій

- відділ експертизи навчальної літератури

- відділ навчально-методичної літератури

- відділ каталогізації бібліотечних фондів

- відділ вивчення запитів та прогнозування потреб навчальної літератури



- Науково-методичний відділ.

Напрями роботи: розробка концептуальних положень підготовки підручників та навчальних посібників для окремих типів освіти. Підготовка відповідних методичних розробок.

Див. Положення про відділ


- Науково-бібліографічний відділ (з науковою бібліотекою).

Напрями роботи: збір та аналіз, систематизація інформації про навчальну літературу для різних типів закладів освіти; підготовка та видання відповідних бібліографічних матеріалів.


- Відділ інформаційних технологій.

Напрями роботи: інформаційне забезпечення діяльності підрозділів Інституту; вивчення і впровадження електронних методів створення та розповсюдження навчальних підручників, посібників та програм; підготовка видань наукового доробку Інституту.

Див. Положення про відділ


- Відділ експертизи навчальної літератури.

Напрями роботи: контроль за тим, щоб навчальна та навчально-методична література, що видається, мала відповідний гриф Міністерства освіти і науки України; експертиза підготовлених до друку для загальноосвітніх шкіл та профтехосвіти підручників та навчальних посібників для присвоєння грифів МОН; впровадження в книговидання державних освітянських стандартів; організація та проведення конкурсів видань.

Див. Положення про відділ


- Відділ навчально-методичної літератури.

Напрями роботи: вивчення загального стану навчального книговидання; проведення порівняльного аналізу підручників та навчальних посібників різних видавництв; організація курсів, семінарів, конференцій та інших науково-практичних заходів.


- Відділ каталогізації бібліотечних фондів.

Напрями роботи: облік (в т.ч. електронний) підручників в бібліотечних фондах навчальних закладів; контроль за надходженням навчальної літератури до закладів освіти та обласних управлінь освіти і науки; підготовка статистичної та аналітичної інформації щодо стану забезпечення навчальною літературою в розрізі предметів, класів, областей; організація та проведення виставок освітньої літератури.

Див. Положення про відділ


- Відділ вивчення запитів та прогнозування потреб навчальної літератури.

Напрями роботи: підготовка та опрацювання бланків замовлень на навчальну літературу; збір та опрацювання заявок видавництв; підготовка проектів видавничих планів.

Див. Положення про відділ



5. Наша адреса: вул. Юрія Коцюбинського, 5, м. Київ, 04053



6. Зв’язок.

Адміністрація: тел/факс (380-44) 486-55-18

Відділ експертизи видань: тел (380-44) 486-98-30

Відділ каталогізації бібліотечних фондів: тел (380-44) 486-93-59

Віділ вивчення запитів та прогнозування потреб навчальної літератури: тел (380-44) 486-93-59

e-mail: inst_tnl[ @ ]mail[ . ]ru












© Інститут навчальної літератури, 2005.